Sov så gott!

Heej! :)
Idag har det varigt en rolig men aningen lång dag, inatt sov jag hos min kusin Lisa och vi hadde det superkul! Igår kväll så gjorde vi egna pizzor och kollade på en film som heter "Marly och jag" den handlar om en lite galen och väldigt busig hund.. Sen imorse så provade vi igenom 4 proppfulla väskor med kläder som Lisa skulle slänga! Kläderna kom mest från Filippa k eftersom hon jobbar där! Nästan allt passade så nu har jag och mina syrrorna kläder för ett tag! Vi hadde det verkligen supermysigt! ;) Ikväll har vi haft jäster, de var ganska kul eftersom vi inte hadde träffat dem på ett tag. ;) Nu ska jag gå och sova eftersom att jag ska upp tidigt (9) imorgon bitti eftersom jag ska till 4h..

P.S   På måndag kommer Mette hem!!!!!!!!!!!!! XD



Sov så gott!! //Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0